Professioneel omgaan met klachten
Neem contact op

Professioneel omgaan met klachten

staat klanttevredenheid bij jou hoog in het vaandel? Dan is het belangrijk dat je goed om kunt gaan met klachten, want een klacht is de mogelijkheid om van een ontevreden klant een ambassadeur te maken. Je kunt jouw klant nu echt helpen en dat doe je door zijn klacht voor hem op te lossen. Hoe je dit doet leer je in de training professioneel omgaan met klachten.

De training is te volgen als 4 uurs instap training waarbij jouw team handvaten krijgt waar ze mee verder kunnen. Als dag training, waar er per persoon dieper ingegaan wordt hoe hij zijn trainingsvaardigheden kan verbeteren. En als meerdaagse training waarbij er doelen gesteld worden met jouw team waar ze naartoe willen en waar ze aan het einde die doelen hebben behaald.

Je kunt de instap training al boeken voor 1000 euro.

Een dag training is te boeken vanaf 1950 euro

We werken voor deze training samen met trainers van Steyn & allberg. Een trainingsbureau waar verschillende gecertificeerde trainers bij zijn aangesloten.

Wil jij dat jouw team beter met klachten om kan gaan? Neem dan contact op.

Anderen bekeken ook