Workshop meer blije klanten
Contact

De Workshop meer blije klanten

Iedere organisatie heeft klanten, maar niet iedere organisatie heeft ambassadeurs. Die klanten die zo blij met jou zijn dat ze aan iedereen vertellen hoe goed jouw bedrijf is. Wil jij dat jouw klanten zo blij van jou worden dat zij jou aanbevelen? Dan is deze training waar in jouw team leert meer klantgericht te zijn iets voor jullie. Laat jouw team dat stapje extra doen zodat jouw klanten jouw ambassadeurs worden.

Wat houdt deze workshop in

Deze workshop is ontwikkeld voor teams. Jullie gaan met het hele team nadenken wat klanten echt willen, ideeën bedenken wat jullie hiervoor kunnen doen en dit omzetten in acties.

In 3 blokken behandelen we hoe jullie team klantgericht wordt.

Blok 1: Wat is klantbeleving

wat maakt een blije klant

waarom moet je je als team en bedrijf focussen op het krijgen van meer blije klanten

wat is de grootste valkuil bij klantacties

hoe kun je invloed vergroten als medewerker in de omgang met je klanten

op welke momenten is het essentieel om je klantgericht te gedragen

wat kun je leren van succesvolle bedrijven als het gaat om klantgerichtheid

Blok 2: aan de slag met de klant

hoe ziet de klant jullie op dit moment

wat verwacht een klant minimaal van jullie

waar zijn Quick wins te behalen

hoe verbaas je de klant iedere keer weer opnieuw

Blok 3: Doen, doen, doen

formuleren van persoonlijke acties

borging door concrete afspraken

wat heeft het team nodig van het bedrijf om het klantgerichte gedrag in de praktijk te laten zien

Deze training is voor teams die meer blije klanten willen.

Teams die klantgericht te werk willen gaan zodat de klant blijer wordt, vaker over jouw bedrijf spreek en meer bij jou koopt. De training is voor teams die dat stapje verder willen gaan en de klant echt willen bedienen.

Dus hebben jij en jouw team het doel om klantgericht te werk te gaan zodat jullie betere resultaten neer kunnen zetten? Dan is de workshop blije klanten echt iets voor jullie.

Interesse ?

Deze training duurt 3 tot 3,5 uur en je kunt hem volgen vanaf 1200 euro.

Voor deze training werken we samen met Hans Zomer. Hij geeft trainingen en lezingen op het gebied van klantgerichtheid en Beïnvloeden & Overtuigen. De trainingen en lezingen hebben een hoog interactief karakter. Theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden. Deelnemers beoordelen zijn trainingen en lezingen met gemiddeld een 8,5

Dus wil jij meer blije klanten? boek dan deze workshop

Anderen bekeken ook